Isnin, 28 Januari 2013

Barah otak Kit Siang tenat sejak tak dapat Mummy Foo



... takziah kepada keluarga Wiliam Yau Zhen Zhong. Kanak-kanak malang itu dilaporkan hilang di Jalan Putra Mahkota, Putra Height, Subang Jaya, sejak 16 Januari lalu. Bagaimana pun, mayat kanak-kanak itu diitemui di jeti Kampung Sungai Sireh, Pelabuhan Klang, kira-kira 30 kilometer dari lokasi awal.

Menurut Bernama, Jumaat lepas ibu bapa William Yau, mengenal pasti mayat kanak-kanak itu adalah anak mereka berdasarkan kesan parut di belakang kepala dan di dahi. 


William Yau, anak kedua pasangan Goh Ying Ying, 28, dan Yau Kok Kang, 32, dilapor hilang di Jalan Putra Mahkota, Putra Heights, Subang Jaya selepas dipercayai keluar daripada kenderaan untuk mencari ibu bapanya yang singgah di sebuah kedai barangan elektrik. 

Jadi maknanya budak ini hilang kerana perbuatan budak ini dan mungkin kecuaian ibu bapa yanhg tinggalkan anak dalam kereta dan tidak ditutup pintu TAPI ....
... Yang malangnya ialah apabila Lim Kit Siang, bapa Lim Guan Eng DAP didakwa mensensasikan kematian kanak-kanak itu dan mengaitkannya dengan UMNO dan BN! Oh please! 

Malah, kejadian terpencil ini digembar-gemburkan oleh Kit Siang 'kononnya negara ini sudah tidak selamat lagi'! Come on......

Anda baca twitter Kit Siang di bawah :



Nampaknya barah otak yang dihadapai Lim Kit Siang sejak berjauhan dari Mummy Foo sudah bertambah beruk hingga pemikirannya sudah meracau ... .....


Di bawah pula adalah komentar twitter yang mengutuk Kit Siang DAP mempolitikkan kematian kanak-kanak malang itu.




Anda boleh baca entri blogger Helen Ang tentang twitter di atas : KLIK SINI

Apabila kita meneliti perangai Kit Siang itu, kita tentu menganggap DAP sudah tiada modal politik lagi. Beliau dianggap sudah 'tenat'mengaitkan apa sahaja dengan UMNO dan BN. 


baca seterusnya di MIM SINI.

Nampaknya barah otak Lim Kit Siang dah sampai tahap kritikal. harap teruslah makan agi sel otsaknya.

SUMBER  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...