Selasa, 3 Disember 2013

Produk Kurangkan Bil Eletrik...



Boleh menjimatkan elektrik antara 10-30%. Dalam sesetengah keadaan sehingga melebihi 30% bil elektrik.

Mudah dipasang. Sama seperti perkakas elektrik lain, hanya plug terus pada soket. Dapat barang terus boleh guna.

Boleh digunakan di tempat lain. Asalkan anda inginkan penjimatan selepas berpindah ke rumah baru! Jangan lupa bawa alat ini bersama


Tidak perlukan penyelenggaraan. Biarkan saja ia berfungsi dengan sendirinya

Selamat digunakan dan bertindak juga sebagai penstabil voltage tenaga elektrik. Ini penting untuk menjaga ketahanan barangan elektrik anda!

Ketahanan produk sehingga 5 tahun. Anda akan jimat bertahun-tahun bukanya sebulan-dua! Semakin anda selesa semakin anda berjimat.

Jaminan kualiti 12 bulan. Kad jaminan disertakan. Jaminan bebas kerosakan disebabkan faktor semasa penghantaran atau pembuatan. Pulangkan semula jika anda merasakan ada yang tidak kena dengan Power Saver anda . Unit yang baru akan terus dihantar kepada anda secara PERCUMA!

Diuji oleh SIRIM.

Penjimatan paling efektif untuk alat-alat bermotor seperti aircond, peti sejuk, kipas angin, mesin basuh dan sebagainya termasuk lampu fluroscent. Alat-alat yang menggunakan konsep pemanasan (heating) seperti ketuhar, cerek elektrik, sterika, shower dan lain-lain adalah tidak efektif. Sehingga kini, belum ada teknologi alat penjimatan yang boleh menjimatkan penggunaan alat-alat pemanasan (heating).

Mendapat pengiktirafan CE untuk model yang sama bagi pasaran Eropah. Bukannya mudah untuk memasuki pasaran Eropah yang mementingkan kualiti produk yang tinggi. Namun alat ini telah menembusi pasaran Eropah sehingg kini

Mendapat Surat pengesahan dari JBE (Jabatan Bekalan Elektrik). Sekarang dikenali sebagai Suruhanjaya Tenaga (ST). Badan kerajaan yang paling penting memantau dan mendapat pengesahan sebelum penggunaan alat-alat elektrik di Malaysia. Dikategorikan sebagai barang bukan kawalan oleh ST.

Produk pasaran eksport kini promosi untuk pasaran Malaysia. Masih ramai yang kehairanan dengan adanya alat seperti ini. Anda tidak perlu hairan kerana alat elektrik seperti penghawa dingin, peti sejuk dan lain-lain juga telah menggunakan teknologi penjimatan pada alatan mereka. Namun alat ini untuk mengawal keseluruhannya

Telah diguna pakai dan ujikaji sejak tahun 2001 lagi telah berada dipasaran 


1. POWERTUNE PT 01 UNTUK BIL BAWAH RM 300 = RM200 seunit 


2. POWERTUNE PT 02 UNTUK BIL RM 300 KEATAS = RM220 seunit 


Berminat..??? 


Sila sms "JIMAT LETRIK RM200" @ "JIMAT LETRIK RM220" ke 010 422 4670  





1. POWERTUNE PT 01 UNTUK BIL BAWAH RM 300 = RM200 seunit

2. POWERTUNE PT 02 UNTUK BIL RM 300 KEATAS = RM220 seunit


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...