Ahad, 16 Februari 2014

TONY PUA PULA MENYINDIR PIHAK BERKUASA AGAMA ISLAM MALAYSIA SEBAGAI BODOH KERANA MENGHARAMKAN HARI VALENTINE!!!


Selepas Teresa Kok kena hempuk beramai-ramai, malah ada pula tawaran menamparnya dengan kadar RM1200 bagi sekali tamparan, DAP benar-benar tidak berpuas hati. Mereka membuat laporan polis berhubung ancaman keselamatan terhadap Teresa Kok dan menuntut agar PDRM menyediakan body-guard yang akan menjaga Teresa Kok sepanjang masa.

Punca kemarahan orang ramai termasuklah orang Cina sendiri yang dicetuskan oleh Teresa Kok, tidak dihiraukan dan tidak dipedulikan. Malah cuba disenyap-senyapkan sehingga pakar putar belit seperti Lim Kit Siang pun turut menyatakan bahawa klip video yang disiarkan oleh Teresa Kok, tidak ada langsung penghinaan kepada mana-mana orang atau agama atau bangsa kerana tidak disebut nama atau bangsa atau agama.

Kes berkenaan masih belum selesai SAMPAI BILA-BILA memandangkan TERESA KOK MASIH HIDUP LAGI!

Seorang lagi pemimpin DAP, TONY PUA mengambil kesempatan bercuti di London untuk melakukan serangan ke atas pihak berkuasa agama di Malaysia. Pihak berkuasa agama yang dimaksudkan sudah tentulah yang ada kaitan dengan Islam. Agama-agama lain tidak menarik minat Tony Pua untuk diserang, memandangkan kelompok Jesuit sememangnya menjadikan Islam sebagai sasaran utama.

Dari London, Tony Pua menyiarkan gambar dia dan isterinya sedang bercuti sempena Hari Valentine. Seolah-olah dia berbangsa Melayu dan beragama Islam, Tony Pua menyindir pihak berkuasa agama Islam Malaysia yang menghukumkan Hari Valentine sebagai haram dan sesiapa yang menyambut hari tersebut dari kalangan umat Islam adalah melakukan kesalahan di sisi agama Islam.

Inilah keadaan apabila DAP berasakan mereka sudah terlalu kuat. Mereka tidak peduli sama ada mereka boleh atau tidak campurtangan dalam hal ehwal agama lain. Yang penting bagi mereka adalah untuk menunjukkan bahawa Islam itu adalah jumud, agama perosak dan agama penghukum.

Yang tidak akan jadi masalah kepada DAP ialah apabila kalangan umat Islam menyokong mereka menghalalkan pemurtadan umat Islam. Yang tu bukan sahaja disokong, bahkan akan diberikan lagi bantuan kewangan!!! -Tok Guru 


Kredit - ANTI Semua Salah UMNO - ASSU
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...