Isnin, 4 Mac 2013

Rating HARAMKAH Menjunam - Suara Pakatan Rakyat



Haramkah adalah lidah bercabang PAS yang suka sebar fitnah..

Tak hairan jualan Haramkah kini merosot teruk, Harakah kehilangan pengunjung seramai 100,000 orang sehari.

Rakyat dah sedar Harakah adalah penyebar fitnah, penyebar berita palsu, penyebar pembohongan, penyebar penipuan



  

Hal ini dilaporkan oleh sumber media pembangkang sendiri, Suara Pakatan Rakyat. Suara Pakatan Rakyat kata Haramkah dah semakin tak laku, semakin ditolak rakyat, semakin merosot ratingnya, semakin merosot jualannya..

Memang patut pun Haramkah tak laku! Akhbar penyebar fitnah! Akhbar syok sendiri! Haramkah patut fokus pada menyiarkan iklan2 ubat kuat, itu kelebihan Haramkah, bukannya menyiarkan berita2 palsu.

Fitnah, penipuan, pembohongan dan berita palsu terkini dari Harakah adalah berkait dengan Pengeruis Barisan Pembebasan Islam Moro (MILF), HAJI MURAD EBRAHIM..di sini 


  


  
Harakah berfitnah, berbohong, menipu dan menyiarkan berita palsu bahawa MILF dan Murad Ebrahim adalah pengganas Sulu yang sedang serang Malaysia sekarang. Walhal MILF dan Murad Ebrahim tak pernah serang Malaysia.

Harakah juga berfitnah konon UMNO menjemput pengganas Sulu (MILF dan Murad Ebrahim) menghadiri perhimpunan Umno..

Yang serang Malaysia, secara langsung dan tak langsung, adalah Kumpulan Kiram, Kumpulan Misuari dan Kumpulan Anwar Ibrahim, mengikut laporan media Filipina.

MILF dan Murad Ebrahim sebenarnya adalah puak yang berdamai dengan Filipina mellaui ehsan Malaysia sebagai orang tengah.

Haramkah Oh Haramkah....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...