Jumaat, 23 Jun 2017

Masihkah anda ingat lagi isu Kapal Selam Scorpene ni lagi...???




Isu Kapal Selam Scorpene ni semua tahu sebelum PRU13 lagi. Bagaimana pembangkang menyerang PM Najib habis-habisan isu ni untuk memperbodohkan rakyat.  BERITA

KONONnya PM Najib akan di sepina untuk hadir ke mahkamah Perancis kerana merasuah membeli Kapal Selam tersebut. 

Dan berita tersebut di hangatkan lagi oleh Portal Pro Pakatan Pembangkang Malaysiakini, Tetapi sampai ke hari ini ada pernah rakyat Malaysia nampak PM Najib ke Mahkamah Perancis untuk di soal siasat..???

Tak pernahkan..?? 
Sebab ianya adalah cerita propaganda jahat dan fitnah oleh Pakatan Pembangkang, samalah jugak isu 1MDB dan DOJ yang tengah hangat sekarang nih. 

Percayalah isu2 yang dibawa Pakatan Pembangkang ni semuanya adalah Propaganda jahat dan fitnah untuk menghasut rakyat dan menjatuhkan PM Najib. 

Kepada rakyat di luar sana janganlah cepat terpengaruh dan terima hasutan dari Pakatan Pembangkang yang kini terdesak mahukan kuasa di Putrajaya. 

P/S: Isu Kapal Selam Scorpene ini semakin di lupakan kerana isu ini tidak menjadi untuk menjatuhkan PM Najib, maka Pakatan Pembangkang terpaksa Cipta satu lagi isu baru untuk menjatuhkan PM Najib iaitu isu yang tengah hangat sekarang ini iaitu 1MDB dan DOJ. 

Lihatlah mainan politik jijik dan jahat Pakatan Pembangkang yang sering kali tidak penah hilang idea dan ada saja isu baru semata2 mahu jatuhkan Kerajaan BN dan PM Najib.

#KamiGengNajibRazak
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...