Isnin, 30 Januari 2017

Kalau saya di tanya mengapa saya sokong dan membantu sebaik mampu Kerajaan DS Najib, inilah jawapan saya, as Allah is my witness...



Saya dalam perjalanan ke Mekah untuk menunaikan ibadah umrah.

Kalau saya di tanya mengapa saya sokong dan membantu sebaik mampu  Kerajaan DS Najib, inilah jawapan saya, as Allah is my witness.

Adalah kerana saya percaya tiada pilihan di antara pemimpin lain yang sekaliber dengan DS Najib untuk membawa negara ini ke hala tuju masa depan yang lebih cemerlang demi anak cucu rakyat Malaysia.

Dasar, keputusan ekonomi dan kewangan DS Najib adalah tepat dan berani.

Saya juga di maklumkan oleh seorang cendiakawan hal-ehwal Islam bahawa DS Najib banyak bertanya kepadanya, menimba ilmu dan petunjuk. 

Pada hemat cendiakawan ini, DS Najib ikhlas untuk menegakkan agama Islam di dalam konteks dunia yang berteraskan wadah wasitiyaah, berprogresif dan berdaya maju.

Saya juga kagum dengan ketabahan, kecekalan dan keteguhan DS Najib menjalankan tanggungjawabnya saban hari, day-in and day-out, sungguhpun pelbagai cabaran, cemuhan dan tohmahan di lemparkan.

Tidaklah mudah, sebagai seorang manusia, untuk melalui ini semua.

Inilah sebab-sebab mengapa saya bekerja sebaik boleh menyokong DS Najib.

Kerana Allah saya bertugas agar bangsa beragama Islam tidak berganjak dari memegang tompok kepimpinan negara ini.

Mohon restu dan rahmatNya jua untuk meneruskan jihad ini.

Kredit - Saiful Bahari Baharom


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...