Ahad, 19 Ogos 2012

Polis merakam pelacur dan pelanggan beraksi telanjang bulat,,,,!!




Lima anggota polis diturunkan pangkat selepas didapati merakam video dua orang pelacur dalam keadaan telanjang bulat ketika melakukan soal siasat dalam suatu operasi membanteras kegiatan pelacuran. Klip video itu kemudiannya tersebar di internet.

Kelima-lima polis ini bukanlah anggota PDRM tetapi anggota polis Vietnam yang bertugas di daerah Quang Ninh yang letaknya di utara negara itu. Kelima-lima mereka diturunkan pangkat kerana didapati menyalahi etika dan disiplin pasukan tersebut.

Menurut sumber, seorang daripada enam anggota polis itu merakam kedua-dua pelacur itu bersama-sama dengan pelangan masing-masing untuk dijadikan sebagai sebahagian daripada bukti kes tersebut.

Klip itu menunjukkan wanita-wanita itu dalam keadaan tanpa pakaian di bilik hotel sementara beberapa orang polis berpakaian biasa kelihatan sedang menulis sesuatu. Kedua-dua wanita itu cuba menutup tubuh bogel mereka namun dihalang oleh polis-polis tersebut sementara salah seorang daripada mereka merakam proses tersebut.

Klip itu walau bagaimanapun tersebar di internet. Kejadian itu membangkitkan kemarahan masyarakat kerana perbuatan itu jelas membuktikan bahawa polis-polis itu telah menyalahgunakan kuasa mereka.

Pihak polis Vietnam juga sedang menyiasat bagaimana video itu boleh tersebar di internet. kualalumpurpost
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...