Selasa, 21 Ogos 2012

Tahniah Anwar & Azmin Kerana Berjaya Lahirkan Si Tanggang Pada Syawal Ini..

Keluhan Seorang Pemuda Di FaceBook Akan Kelakuan Adikya:

"seumur hidup ibu aku yang lain fahaman politik dengan tok aku x pernah pun dia tinggikan suara bila ckp politik dengan tok aku.. fahaman politik mungkin berbeza rasa hormat pd ibu bapa tetap ada.. tp hari ni adik aku tinggi suara pd abah aku semata2 fahaman politik! terima kasih azmin ali ajar perangai derhaka pada ibubapa pada adik aku! terima kasih pada anwar ibrahim! terima kasih pakatan rakyat! aku sumpah atas nama allah swt dan selagi hayat ada dalam badan aku akan tentang habisan2 fahaman korup yang telah kau ajar pada anak2 muda kat malaysia nih! inikah namanya semangat islam yang cuba kau ajar! mencaci maki meninggikan suara dah derhaka pada ibubapa! aku sumpah ya allah!"






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...